Skip to content

Cine a castigat cu Olanda si Brazilia la concursul KFC

29/06/2010

Dupa desfasurarea meciurilor Olanda – Slovacia si Brazilia – Chile, avem o serie de noi castigatori ai concursului Castiga cu KFC la CM 2010.

Acestia sunt Oana, George, Nicolai Remus si Spatariu Ciprian pentru pronosticurile Olanda – Slovacia si T. Catalin pentru pronosticul Brazilia – Chile.

Ii felicitam pe amandoi si ii asteptam sa n.e spuna care este restaurantul KFC din care vor sa isi ridice premiile.

De notat: comentariile venite de pe aceeasi adresa IP au primit „cartonas galben”. Pentru ca este un concurs in care „faulturile” nu sunt binevenite.

Cine vor fi castigatorii pentru meciurile din semifinale? Ramane de vazut. 😉

5 comentarii leave one →
  1. Cristiana permalink
    29/06/2010 3:28 pm

    Felicitari castigatorilor!
    Totusi… am ceva de spus. Nu mi se pare normal ca cei care au dat mesaje de pe aceeasi adresa IP sa fie descalificati. Pentru ca intr-o familie numeroasa care are un singur calculator pot fi mai multe pareri referitoare la scoruri. Si din moment ce nu se p oate ajunge la un numitor comun, consider ca fiecare membru isi poate spune parerea, respectiv propriul scor.

    • KFC Guy permalink*
      29/06/2010 6:41 pm

      @Cristiana,

      Acestea sunt regulile. Iar aceste reguli nu se discuta.

  2. alex permalink
    29/06/2010 3:39 pm

    azi nu este concurs?

    paraguay – japonia -2-1
    spanei portugalira 2-2 (3-2 dupa prelungiri)

    • KFC Guy permalink*
      29/06/2010 6:49 pm

      @Alex,

      Astazi nu am avut timp sa punem concursul. Dar, cu toate acestea, daca ai ghicit, premiul este al tau. Pentru ca apreciem ca, fara a fi sigur ca vei castiga ceva, tu ai dat un pronostic. 🙂

      • alex permalink
        30/06/2010 3:39 am

        eu cred ca am fost cel mai aproape de rezultat…:P am reusit sa numesc cei doi castigatori chiar daca nu si scoru iar avand in vedere ca nu sunt si alti castigatori nu cred ca o sa va mearg prost daca imi acordati un Fan Bucket (chiar il merit)

        o seara si zi frumoasa

Lasă un răspuns

