Skip to content

Concurs: castiga cu KFC la CM 2010 (II)

27/06/2010

Fan BucketDupa ce am premiat primii doi castigatori, asteptam urmatorii castigatori. Pentru ca astazi, la CM 2010, se disputa alte doua meciuri:

ora 17.00: Germania – Anglia (Mangaung / Bloemfontein)

ora 21.30: Argentina – Mexic (Soccer City Stadium, Johannesburg).

Prin urmare:

ghiceste printr-un comentariu pe blog sau pe pagina noastra de Facebook care va fi scorul cu care se vor incheia partidele de mai sus ale Campionatului Mondial 2010 si vei castiga un Fan Bucket.

Sau, mai exact: 6 aripioare picante, 6 Crispy Strips, 4 bucati de pui, 4 portii normale de cartofi si, la alegere, patru beri sau 2 litri de suc).

Castigatori vor fi desemnati aceia care reusesc, pana la ora inceperii partidelor, un pronostic cat mai exact (ex: in cazul in care exista mai multi participanti care vor ghici scorul, desemnarea castigatorilor se va face in dintre aceia care au ghicit si marcatorii sau minutele in care se inscriu golurile).

Succes! 🙂

21 comentarii leave one →
  1. alex permalink
    27/06/2010 2:25 pm

    germania – anglia 3-2 ( 2-1 la pauza)
    argentia mexic 3-0( 1-0 la pauza)

  2. Carmen D permalink
    27/06/2010 2:36 pm

    Germania – Anglia 2- 1
    Argentina – Mexic 2-1

  3. Carmen permalink
    27/06/2010 3:32 pm

    Buna ziua,

    Cred ca azi scorurile vor fi astfel:

    Germania-Anglia 2-1
    Argentina-Mexic 3-1

    Sper sa vedem un fotbal de super calitate!

    • KFC Guy permalink*
      28/06/2010 9:21 am

      Felicitari, Carmen pentru pronosticul de la Argentina – Mexic. Banuiesc ca si acest premiu il vei ridica de la acelasi restaurant (confirma te rog daca este asa).

      • Carmen permalink
        28/06/2010 10:52 am

        O Doamne, multumesc! 🙂 Nu imi vine sa cred ca am castigat iar. Da, o sa ridic si premiul acesta de la acelasi restaurant KFC.

        Sa imi spuneti cand pot merge azi sa imi ridic primul premiu. Le pot ridica pe amandoua azi, sau trebuie sa vin in alta zi dupa al doilea premiu?

        Va multumesc! 🙂

    • KFC Guy permalink*
      28/06/2010 12:20 pm

      Carmen, te poti duce sa iti ridici premiul oricand doresti. Asteptam sa ne spui daca ti-a placut 🙂

      • Carmen permalink
        28/06/2010 7:55 pm

        Buna seara,

        Azi am ridicat primul Fan Bucket, multumesc mult!! L-am si papat cu familia, a fost delicios. Nu am putut insa ridica inca al doilea Fan Bucket, fetele de la KFC mi-au spus ca nu au primit decat un email pentru primul Fan Bucket. Probabil ca incerc din nou maine 🙂

  4. Alexandra Ionescu permalink
    27/06/2010 3:33 pm

    Germania-Anglia 2-0
    Argentina-Mexic 2-0

  5. Cristiana permalink
    27/06/2010 3:44 pm

    Poate e cu noroc d data asta 🙂
    Germania – Anglia: 2-1
    Argentina Mexic: 3-2

  6. Nicoleta permalink
    27/06/2010 3:46 pm

    Germania-Anglia 2-1
    Argentina-Mexic 1-2

  7. Magdalena permalink
    27/06/2010 3:54 pm

    Germania-Anglia 2-1
    Argentina-Mexic 2-0

  8. alex zaha permalink
    27/06/2010 4:03 pm

    germania-anglia 1-2
    argentina-mexic 3-1

    • KFC Guy permalink*
      28/06/2010 9:19 am

      Felicitari, Alex pentru pronosticul de la Argentina – Mexic. Asteptam sa ne spui care este restaurantul KFC din care doresti sa iti ridici premiul. 🙂

      • alex zaha permalink
        28/06/2010 2:50 pm

        hahahaha !! multumesc mult !! o sa ma apuc shi de pariuri daca e :))
        si eu sunt tot din Ploiesti…poate ma intalnesc cu , cashtigatoarea de mai sus la ridicarea premiului :))
        deci eu tot la Kfc din Ploiesti-Omnia…
        sa mi mai spuneti detaliile…:-)multumesc..

  9. 27/06/2010 4:27 pm

    Germania-Anglia 1-0
    Argentina-Mexic 2-0

  10. KFC Guy permalink*
    29/06/2010 1:55 pm

    @Carmen,
    Te poti duce oricand sa iti ridici cel de al doilea premiu.

    @Alex Zaha,
    Premiul te asteapta si pe tine. 🙂

  11. alexandru danila permalink
    21/09/2010 7:25 pm

    In fiecare saptamana sunt zeci de familii din Alba Iulia care merg la Targu Mures, Cluj sau Sibiu doar pentru a lua o masa gustoasa la KFC. In Alba Iulia sunt 7000 de studenti. Ganditi-va ca in Alba Iulia sunt 71000 de locuitori . Noi avem nevoie de KFC in oras. Va multumesc din suflet.

Trackbacks

  1. Concurs CM 2010: primii doi castigatori. Cine vor fi urmatorii? « Blog KFC
  2. Cine a mai castigat la concursul KFC « Blog KFC

Lasă un răspuns

