Skip to content

Concursul KFC, cu dragoste – cum se va face desemnarea castigatorilor

27/01/2010

Asa cum prevede Regulamentul, „Jurizarea concursului KFC, cu dragoste se va desfasura in perioada o8 februarie – 11 februarie 2010″, iar „castigători ai concursului vor fi desemnati participantii ale caror creatii intrunesc cel mai mare numar de voturi si de comentarii”. Haideti sa vedem mai exact ce va insemna jurizarea ci cum se va face desemnarea castigatorilor.

1. Ce se va intampla pana la data de 07 februarie 2010

– Pana in data de 07 februarie 2010 (inclusiv) orice doritor se poate inscrie in concursul KFC, cu dragoste;

– Pana in data de 07 februarie 2010 – ora 23:59 – vor fi permise comentariile si voturile in paginile dedicate fiecare poezii intrate in concurs.

2. Ce se va intampla in perioada 08 februarie 2010 – 11 februarie 2010

In perioada 08 februarie – 11 februarie, vor fi analizate comentariile acumulate de fiecare poezie in parte. Astfel:

Comentariile facute de catre autori in pagina propriilor creatii vor fi anulate;

– In paginile poeziilor intrate in concurs, va fi acceptat doar un singur comentariu pe zi facut de la o adresa IP (ceea ce, in principiu, echivaleaza cu un singur comentariu pe zi facut de la acelasi calculator*);

Foarte important:

– De la o singura adresa IP vor fi acceptate un numar maxim de comentarii egal cu numarul de zile in care desfasoara concursul. Altfel spus, orice persoana poate comenta in fiecare zi o anumita creatie, iar comentariul acesteia (unul singur!) va fi luat in calculul pentru intocmirea clasamentului.

Atunci cand contestati, in pagina dedicata, o anumita creatie sau numarul de comentarii acumulat, contribuiti cu un comentariu la pozitionarea creatiei respective in clasamentul general. Altfel spus, sunt incurajate doar semnalarile argumentate ale unor eventuale nereguli.

– Dat fiind ca unele poezii au, in acest moment, mai multe comentarii facute de la aceeasi adresa IP decat comentariile care, in final, vor fi validate, incercarile de a stabili un clasament partial pot fi simple speculatii.

3. Cum va fi stabilit clasamentul

Prin intermediul concursului KFC, cu dragoste dorim sa aratam ca dragostea pentru poezie a romanilor inca mai este vie. Ca sentimentele inca au puterea de a starni cuvinte. Si ca „romanul s-a nascut poet” nu a devenit o sintagma care are doar conotatii negative.

Prin urmare, nu ne-am propus sa premiem „cele mai bune” poezii de pe pozitia pe care doar critica literara o poate avea. Ne-am propus sa ii premiem pe aceia care au curajul ca astazi, intr-o lume din ce in ce mai prozaica, sa versifice din dragoste. Si sa isi asume public creatiile. Iar faptul ca, prin intermediul acestu concurs, rude, prieteni, cunoscuti sau, pur si simplu, straini au citit si au comentat versuri, credem noi ca este marele castig al concursului KFC, cu dragoste. Asadar:

castigatori ai concursului KFC cu dragoste vor fi desemnati concurentii care, in perioada desfasurarii concursului, au acumulat cel mai mare numar de comentarii;

– in cazul in care pe primele locuri se vor afla concurenti care au acumulat un numar egal de comentarii valide, departajarea acestora se va face in functie de numarul de voturi acumulate.

Succes, pe mai departe, tuturor concurentilor!

* In esenta, fiecare calculator are asociat un numar unic numit IP Address (Internet Protocol Address). Atunci cand o persoana face un comentariu, IP-ul este vizibil pentru moderator. Presupunand ca o persoana ar incerca sa lase mai multe comentarii inventand nume si adrese de e-mail diferite, acestea pot fi identificate, in cele mai multe cazuri, dupa IP.

23 comentarii
  1. Vizitator permalink
    27/01/2010 9:49 am

    Cel mai corect mi s-ar parea sa se ia in considerare cate un singur comentariu de pe fiecare IP, deoarece concurentul X ar putea avea 100 comentarii de la 100 persoane diferite, in timp ce concurentul Y ar putea avea 10 comentarii de la prieteni, iar restul de pana la 400 comentarii sa si le posteze singur de la job, resetand IP-ul. RDS-ul permite resetarea IP-ului. Plus ca se poate vota si prin proxy. Va fi cam dificil de departajat corect concurentii.

  2. 27/01/2010 11:57 am

    Eu unul cred in corectitudinea stabilirii castigatorilor.Inca de la startul concursului trebuiau precizate cele mai sus mentionate. In fine,parerea mea e ca puteti stabili si altfel modul de jurizare al poeziilor.Va multUmesc.

  3. Mirela Nicoleta Toniţă permalink
    27/01/2010 12:02 pm

    Buna ziua,

    Salut initiativa de a organiza un astfel de concurs in care sentimentul atat de adanc al omului sa fie asezat in mod poetic aici. Am citit cateva dintre creatiile din concurs, majoritatea sunt slabute, copiate sau nu, insa ceea ce mi se pare incorect este modul de jurizare care se face dupa numarul de comentarii atribuite fiecarei poezii. Cred ca mai degraba ar fi trebuit desemnat un juriu dintre oameni cu responsabilitate in interiorul firmei care s voteze poeziile intrate in concurs si in acest mod am fi avut o jurizare mai corecta.
    Spun acest fapt pentru ca oricine poate atasa cateva randuri si cei din familie, dintre prieteni, colegi, etc sa voteze o creatie care sa nu aiba valoare dar sa aiba voturi.
    Pacat pentru ca KFC este o firma cu prestigiu, international si merita mai mult decat promovarea unor creatii multe dintre ele insipide…astept cu o curiozitate maxima finalul si creatiile castigatoare.

    Succes in activitate intregii echipe si un an nou inceput cu dreptul!

    o participanta in concurs,
    Mirela Nicoleta Tonita

    PS. Numele meu este scris gresit in lista participantilor la concurs, adica Mirela NICOLATA Tonita. Rog corectarea. Multumesc!

  4. ilo permalink
    27/01/2010 3:34 pm

    sa se dea voturile de la 0 ….. suntem multi care lucram in institutii mari si avem acelasi ip …..ce naiba de ce nu ati spus asta de la inceput ….?/??? dati de la 0 asa ar fi corect

  5. Katy permalink
    27/01/2010 9:44 pm

    Felicitari pentru noile imbunatatiri aduse regulamentului!Chiar o sa descurajeze persoanele care pana acum se autovotau si autocomentau!Succes tuturor!

  6. rebeca permalink
    29/01/2010 2:43 pm

    Am sunat la primaria Abrud sa le spun, ca au o poezie pe site si au ramas blocati. Au zis ca, asa ceva e imposibil, pe siteul administratiei publice sa fie o poezie…asa ca, domnilor daca ati vrut sa ma eliminati din concurs nu trebuia sa recurgeti la astfel de tertipuri murdare…rusine sa va fie!!! Ati denigrat fara nici o proba, o persoana, numai pentru ca, v-a spus ca ati gresit cand ati modificat regulamentul in timpul concursului….pacat de aceasta firma de renume international, ca are asa oameni!

  7. 29/01/2010 6:19 pm

    +1 vizitator

  8. 30/01/2010 11:14 am

    Domnilor organizatori ai concursului,parerea mea e ca primele pozitii vor fi castigate nemeritat. Prin ce metode?Va las pe dv sa le descifrati. Mai am o sugestie:sa acordati si urmatoarelor 2 sau 3 locuri cate o mentiune(premiu de consolare) asa cred ca ar fi corect. In rest,numai de bine! 🙂

  9. MAMAIE permalink
    30/01/2010 11:21 am

    Draga Rebecca daca ai sunat la ei sa vezi de poezie e clar ca e furata…altfel nu te-ai fi interesat sa vezi ….stiai sigur ca e a ta fara sa cauti dovezi.Dar tu asa doamna stimabila pt cativa banuti ai sunat si la primaria din Abrud?Esti penibila.

  10. DINESCU EMILIA permalink
    31/01/2010 5:23 pm

    IMI PARE BANAL SA VOTEZE ALTII ,PE MINE O DATA M-A VOTAT BAIATUL,TREBUIE SA ALEGETI DUMNEAVOASTRA

  11. Elena permalink
    02/02/2010 10:39 am

    Acest concurs nu mi se pare corect!
    Am luat pe rand poeziile,si iata! Unele au 800 vot,si 800 comm., iar altele 0 zero.
    si ce sa va zic,am citit poeziile cu 0 comm & 0 vot,si au fost mai frumasa,decat cele cu 800, daca oricum jurizati,de ce nu le cititi,si dati premii pt poezii,si nu pt. cei 800 comm. & voturi, asa ar fi mai corect.
    zic eu…
    in plus!cei care au 800 mi se pare cam dubios,de unde au atata?!hmmm….
    chiar si cu ajutorul prieteniilor aduni 100-200 com. si vot,dar mai mult ca 800,eeee,nu stiu…dar oricum nu-i corect! daca cineva poate sa scrie poezii frumoase,dar n-are atata prieteni,castiga unul care are o poezie destul de naspa,dar cu 100 si 100 prieteni.
    pai…nu stiu,asta-i parerea mea
    ar trebui ca voi sa alegeti poeziile,si nu voturile si commenturile.

  12. Teodora permalink
    02/02/2010 9:25 pm

    Pacat….!-o sa castige niste poezii naspa care nu au nici rima , nici umor , nimic…Stimati organizatori am citit acum niste versuri minunate ,insa fara voturi sau comentarii…nu credeti ca aceste persoane ar trebui stimulate ?…asa…macar simbolic ,pentru incurajare…

  13. mirela permalink
    05/02/2010 3:55 pm

    de ce nu apar aici toate comentariile? de ce apar doar ce doresc organizatorii?
    fratilor …eu nu stiu cat de corect este si a fost acest concurs inca de la inceput
    sau schimbat mii de reguli de la inceput si pana acum…dar asta e vom vedea ce va iesii

    • cata permalink
      07/02/2010 12:12 am

      nu va iesi nimik rau o sa vedeti

  14. ashraf permalink
    06/02/2010 7:00 pm

    Se pare ca va castiga cel care are cei mai multi prieteni in lista de mess, nu cel care are cel mai mult talent

    • cata permalink
      07/02/2010 12:11 am

      apropoo eu am 1000 inlista

  15. gazuros permalink
    06/02/2010 11:15 pm

    Sa vedeti in ultima zi cate comentarii o sa primeasca unii…Dubios, as zice…

  16. ioana permalink
    07/02/2010 12:10 am

    mai dar unde sunt toate comantariile ? de ce nu apar aici?

  17. Mihalcea Andreea permalink
    07/02/2010 3:15 pm

    Buna ziua. Sunt fana KFC 🙂 si ador poeziile.As avea ceva de spus domnului care va valida acele comenturi si sper sa mi se ia considerare ce voi scrie aici.
    As vrea sa cred ca un comentariu trebuie sa fie ceva serios, in sensul ca trebuie sa aiba un nume real,un comentariu real,etc.
    In primul rand, am citit toate poeziile si aproape toate comenturile participante la concurs si descoper cu stupoare urmatoarele nereguli(pentru mine) si cred ca nu ar trebui validate acele comentarii despre care am scris mai jos:
    1)la un comentariu banuiesc ca acolo la rubrica ,,Nume(necesar) ” trebuie sa fie un nume real, format din nume si prenume pentru a sti cine a scris acel comentariu,dar descoper cu stupoare ca foarte multe comentarii au la acea rubrica scris niste nume de genu ,,alina19”, ,,danX89” si de aici deriva multe altele care n-au ce cauta la acea rubrica.Pot sa spun ca si acelea care sunt completate cu doar prenumele de genu ,,mircea” , ,,ioana” etc. tot mi se pare ca nu e bine.Tot nu se stie exact cine a scris.
    2) referitor la ce e scris in comentariu as vrea sa cred ca un comentariu inseamna o ,,aprobare”, ,,dezaprobare” sau ce-o mai fi care sa exprime ceva fata de poezia aceea, dar am vazut multe comentarii care n-au nicio treaba cu aceasta calitate de ,,comentariu”.Am fost tot felul de genu ,,votat” , ,,5 stelute” ,,faci cinste?” ,,bafta” etc . Toate acestea nu exprima nimica fata de poezie.Tind sa cred ca acei oameni nici macar n-au citit poezia ,pur si simplu au scris si ei ceva acolo numai ca sa aiba acea poezie cat mai multe comentarii.
    As vrea sa cred ca acest acest concurs organizat de KFC este ceva serios mai ales ca se refera la o categorie foarte drag mie si anume POEZIA.
    Va multumesc pentru timpul acordat.

  18. Mihalcea Andreea permalink
    07/02/2010 3:17 pm

    Ma scuzati pentru greselile de scriere , dar m-am grabit sa scriu acel comentariu pentru ca azi am foarte multa treaba.

  19. Mihalcea Andreea permalink
    07/02/2010 3:23 pm

    Un mic detaliu as mai avea de adaugat.Sa nu se credea ceva gresit despre mine referitor la ce ar trebui scris intr-un comentariu la mesaj. Nu ma astept la cine stie ce critici filozofice sau alte lucruri. Macar daca ar scrie ceva de genu ca i-a placut poezia … consider ca e foarte bine si asa.

  20. ANAMARIA (sesizare catre administrator) permalink
    08/02/2010 1:11 am

    Buna, imi cer scuze ca va deranjez dar vreau sa va spun ca am participat la concursul de poezie ce l-ati organizat cu poezia VISE.Am observat rasfoind paginile de comentarii primite cum ca poezia mea ar exista pe un site .Vazand ca multi concurenti au fost eliminati din concurs in felul acesta eu v-am trimis poezia cu 2 cateva versuri mai putine si titlu schimbat.Curios este faptul ca aceasta sesizare cu existenta poeziei a aparut in ultima zi din concurs si ca poezia aparuta din senin pe acel site nu are data postarii.E foarte simplu sa descalifici pe cineva daca cunosti un administrator de site sau ai un blog.Va multumesc mult in speranta ca nu voi fi descalificata!

Trackbacks

  1. Dacă-ţi place poezia mea, dă-mi un vot ! SenQ :) « Călătorru’s Weblog

Comentariile sunt închise.

