Skip to content

Concursul KFC, cu dragoste – cateva precizari

21/01/2010

Pentru ca unii participanti au ridicat aceste probleme, facem urmatoarele precizari:

Inscrierile la KFC, cu dragoste se fac pe intreaga durata a concursului (15 ianuarie 2010 – 07 februarie 2010).

– Sunt luate in calcul doar voturile (numarul inregistrat langa stelutele de sub fiecare poezie) si comentariile din pagina dedicata fiecarei poezii.

– In cazul in care acuzati un autor de plagiat, va rugam sa demonstrati acest lucru, oferindu-ne linkul la care ati mai intalnit poezia.

Acestea fiind spuse, felicitam toti participantii, le multumim pentru frumusetea cuvintelor si inspiratie si le uram mult succes!

15 comentarii
  1. Miron Maria Carla permalink
    21/01/2010 5:12 pm

    Multumim pentru lamuriri!Deci cine are cele mai multe voturi si cele mai multe comentarii castiga!O zi buna!

  2. Lia permalink
    23/01/2010 4:22 pm

    Cand mi-am intalnit ingerul,
    Se facea spre zori cascada de roua
    Atunci mi-am inchipuit
    Cum este raul iubirii din lacrima.
    Pe tample imi cresc ramurile
    Iar dupa perdeaua de lumina, naste
    Fierbinte, iubirea eterna

    Publicat de Liliana Mihordea – Corbu
    http://liapoeme.blogspot.com/2008/11/cand-inger-te-am-intalnit.html

  3. Lia permalink
    23/01/2010 4:25 pm

    Erata
    este vorba de – rîul iubirii – cînd am scris pe blog, nu aveam diacritice .

  4. Lia permalink
    23/01/2010 4:42 pm

    Scuze dar poezia postata nu primeste aprobare ?

  5. georgiana oprea permalink
    24/01/2010 10:27 am

    Ingerasul meu

    Am sperat sa te-ntalnesc,
    Si sa-ti spun ca te iubesc,
    Tu esti ingerasul meu,
    Te voi adora mereu.

    Te iubesc, te voi iubi,
    Impreuna noi vom fi,
    Ingerasi indragostiti,
    Totdeauna fericiti.

    Te voi iubi la nesfarsit,
    Tu esti tot ce mi-am dorit,
    Visul meu e-adevarat,
    Tu esti tot ce am visat

  6. manole carmen permalink
    25/01/2010 2:10 pm

    Iti multumesc pentru ca m-ai salutat
    Iti multumesc pentru ca ai intrat in viata mea
    Iti multumesc ca esti langa mine si ma iubesti
    Iti multumesc ca mi-ai aratat ce e dragostea
    De aceea iti spun ca TE IUBESC
    Si as vrea ca nimic si nimeni sa nu ne desparta!

    • Miron Maria Carla permalink
      25/01/2010 11:27 pm

      este foarte frumoasa!

  7. dorudragos permalink
    26/01/2010 2:24 pm

    Colindatori

    Colind prin mine amintiri apuse
    Ţesute-n cergile rotite în vâltoare
    Sădesc în jur dorinţele-mi rapuse
    Zălog ascuns în umbra trecătoare.
    Ninsori de lacrimi troienesc lumina
    Răsfrântă-n ochiul adormit în prag
    În leagănul ce nu-şi asumă vina
    Împăturind pământul chipul drag.
    Răstălmăcesc cuvintele ce poartă frica
    Înfipte langa nori sugrumati de cer
    Himere pietruite descoperă bunica
    Legate-n rostuiala drumului-eter.
    Abia acum trezirile de noapte
    Tresar rodindu-şi sâmburele-n noi
    Cuvintele-i boltesc dorinţa pentru soapte
    Trăindu-şi infinitul pentru voi.
    Ce mână va căta să stingă lampa?
    Întunecându-i clipele de dor
    Apropiindu-i buzele uscate-n apa
    Prelinsă-n negrul mirosind ogor.
    Am rostit durerile prin iarba
    Trezind în verde oful din suspin
    Pe sobă laptele-a-nceput să fiarbă
    Simţindu-şi albul nefiresc străin.
    În vatra căptuşind căldură
    Jăratecul adoarme scăpătând
    Ungherele-şi descoperă măsura
    Frângându-şi umbrele pe rând
    E somn împrăştiat pe vale
    Adorm colinzile pe căi
    Copii se visează-n zale
    Ocrotitori domesticind călăi.
    Pământul îşi cuprinde cerul
    Înnegurând pădurile de tei
    Ecou de dor îngână lerul
    Prin albul turmelor de miei.
    Suntem aicia prin credinţă
    Suntem c-aşa am vrut să fim
    Suntem pe lume prin sentinţă
    Colindători în iarnă ne topim.

  8. 26/01/2010 10:52 pm

    Am si eu o problema de ridicat. Am inteles ca vor fi declarate poeziile cu cele mai multe voturi si comentarii.Bun. Asta am inteles. Am vazut ca dupa un calculator poti vota o singura ceea ce e foarte bine. Intrebarea mea este urmatoarea:sunt valide multitudinea de comentarii postate dupa acelasi calculator/telefon?(nu era mai corect sa se permita postarea doar a unui comentariu dupa acelasi calculator?) Astept raspuns. Cu respect,al dv,ANListu’

  9. Dinca Daniel permalink
    28/01/2010 2:20 pm

    Viata e un fragment trist si de jale,pana ce iti iese zambetul in cale,un zambet ce iti da mii de fiori,iar inima iti bate accelerat si viata iti pare acum un palat,de o aura acoperit.Este foarte simplu te-ai indragostit!

  10. Bota claudia permalink
    30/01/2010 2:39 pm

    Iubi-voi timpul renaşterii mele
    autor:Claudia Bota

    Iubi-voi timpul renaşterii mele
    De la moarte ,la viaţă
    Spala-Vei păcatul ,
    Cu căinţă profundă mă voi întoarce

    Lipsi-va mândria din inima mea ,
    Puterea Tu mi-o vei da .
    Pe buzele mele grăi-voi rugăciunea
    La ceasul întâlnirii noastre ,
    Împodobi-voi sufletul,ca o mireasă,
    Cămară ce-n taină priveghează
    Şi pasul încet ,către Tine -l voi face ,
    Iar îngerii soli îmi vor fi
    Răspunsul acestei zile siderale
    Găsi-mă-va în eternitatea mântuirii
    Al glasului Tău ,ce Lumina îmi va da .

  11. 03/02/2010 10:55 pm

    Kilometri dac-aş face doar să-ţi fur o sărutare
    Fără preget m-aş aşterne drumului anevoios
    Chiar şi zmeii i-aş răpune la cât sunt de drăgăstos
    .
    Kilograme de-aburinde şi crocante-aripi ţi-aş da
    Fie rumene, picante, fie-n sos de ţi-ar plăcea
    Cu cartofi să se topească în gura-ţi de catifea
    .
    Ketchup aş mai pune-o ţâră să se facă-obrazul roş
    Fraged s-ar încinge-atuncea şi-aprig al iubirii joc
    Cine-ar zice că-i de vină KFC de-al nostru foc?

  12. keopstold permalink
    05/02/2010 4:13 pm

    cu-o prima adiere
    Tu ai stropit in suflet
    esenta si putere.

    in prima dimineata
    o roua-n curcubeu,
    si o lumina pala
    in gand dorita-n veac

    si din abis Tu te-ai trezit
    sa pulberi o speranta
    si sa creezi in asta lume
    iluminarea din taram uitat

    Eu am visat, Tu ai calcat
    un drum al razelor de soare
    o constiinta am cumulat

    o verde piatra-m intrupat
    in vazul tau
    si o privire Tu mi-ai dat
    a mea inima a explodat

    pe val Noi crestem
    iluminam in sine
    ne zbatem in dorinta
    si-n cuget solitar

    contactul pielii noastre
    inalta-n spirit vestea
    am cucerit constinta
    si am drogat noi trupul

    o frunza si o iarba
    doresc un brad in lume
    amprenta milenara

    in timp e doar un sursur
    ce creste si descade..
    si iar …
    si zburda in campi

    ador sa simt de deget
    adori sa simti causul
    creat de nas si buze

    e armonie-n cuget?
    nu are importanta
    e valul ce-n conjoara
    o focul nostru tainic

    eutu dispar carnal
    ramane in sacral

  13. Frischmann Denisa Renatte permalink
    06/02/2010 9:08 pm

    Roua diminetii imi uda buzele arse de soare,
    Ne-am iubit cum numai pasarile au voie,
    Ziua pe nisipul fierbinte, noaptea sub lumina dojenitoare a lunii.

    Am ramas imbratisati pana dimineata
    Iti simt trupul cum ma vegheaza
    Imi ascund sanii de ochii pescarusilor, gura de buzele scoicilor,

    Am trupul ud de emotie,
    Haide in mare sa ne spalam pacatul,
    Sa ne ascundem dorul, sa traim uzi si vesnic
    Sa retraim misterul, in valuri inspumate
    Pe fundul Marii Moarte.

  14. 07/02/2010 9:32 pm

    zi de zi ma indragostesc de tn,
    noapte de noapte ma gandesc doar la noi,
    cum sa facem sa fie bine,
    dragoste adevarata sa ti arat ink din zori.

    …lumina din chipul tau o vad,
    o vad din departare,
    sa nu clipesti k stii k doare,
    si am sa cad intr un adanc,mare.

    … asa cum este pustiul,
    cu vant cu ploaie si cu..ura,
    asa imi este viata fara tine,
    sa nu pot sa te simt aproape?
    doamne as muri departe.

    … plansul m ar cuprinde fara sa vreau,
    dc ? pentru k nu as sti ce e cu mn,
    asta inseamna pentru mine,
    viata mea fara tine.

    …ceea ce ma face sa scriu despre tine,
    este ca te plac si te iubesc la nebunie,
    nu doar cu gandu…si cu fapte,
    sa ti dovedesc sa ti spun in sopate.

Comentariile sunt închise.

